maanantai 16. toukokuuta 2016

3. viikkotehtävä


Hoplopissa asiakaspalautetta otetaan jatkuvasti vastaan suullisesti. Lisäksi ulko-oven vieressä on piste, jossa voi jättää palautetta kirjallisesti, ja meillä on myös asiakaskäyttöön tarkoitettu tablet-tietokone kahvilassa, ja sitä kautta pystyy myös jättämään palautetta. Suulliset sekä kirjalliset palautteet käydään usein läpi työporukalla, ja jos jotain parantamisen kohteita tulee ilmi, niin ne kyllä otetaan huomioon. Tabletilla sekä nettisivuilla annetut palautteet menevät suoraa Hoplopin johdolle Vantaalle, ja he käsittelevät palautteet sielä ja ottavat sitten yhteyttä jos palautteissa on jotain huomioitavaa. Asiakaspalautteet ovat vaikuttaneet esimerkiksi gluteenittomien leivonnaisten määrään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti