sunnuntai 20. marraskuuta 2016

Toinen respaviikko


Toisella viikolla vastaanotossa olin taas sekä aamu- että iltavuoroissa. Aamuvuoro ja uloskirjaus on alkanut sujua pikku hiljaa, ja aina kun tulee uusia tilanteita niin heti on joku auttamassa. Iltavuoro ja sisäänkirjaus on vielä hyvin hakusessa mutta kyllä sekin siitä alkaa toistojen kautta sujua. Toisella viikolla olin myös ensimmäistä kertaa viikonloppuvuorossa. Olin sunnuntaina aamuvuorossa, ja ruuhka-aikaan kaikkien tiskien ollessa käytössä kirjasin vieraita ulos ihan itse. Välillä piti kysyä apua ja tein muutamia virheitäkin, mutta virheet korjailtiin ruuhkan rauhoituttua, ja niistäkin opin taas uutta.

Olen myös päässyt viemään muutamaan huoneeseen vipit, eli esimerkiksi joku lahja tai muistaminen hotellin puolesta tai vaikka ennalta tilattuja kuohuviinipulloja huoneisiin. Yhtenä päivänä sain tehdä avainkortit valmiiksi muutamille suurille kokousryhmille ja opin sen avulla taas käyttämään järjestelmiä paremmin.

Tästä mä tykkään ja tänne mä jään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti